AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Monday, October 8, 2012

Today's lesson = carrot

Hari ni Aufa Kashfina belajar mengenal carrot
 
 
 lawak jer dengar Kashfina cakap...hee
 

 
inilah makanan pertama saya....lobak merah...atau lebih dikenali dgn nama...carrot!

Saya suka makan carrot...

...tapi...kalau banyak sgt Mama bagi saya makan carrot, pasti saya akan muntahkan carrot itu...heeee

tengok la bibir saya...dah muncung! kesian saya...saya terjatuh dari kereta sebab excited nak tengok kucing...Mama excited tengok sunset..Baba excited makan whipped potato...kakak2 excited makan colealow...muka saya tersembam dekat tanah...kesiankan...nasib baik Mama pandai pujuk...terus suapkan saya whipped potato...so saya nangis sekejap jer...

inilah sunset yg Mama excitef sangat tengok tu...memang cantik sgt kan...


Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...