AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Friday, October 28, 2011

Standby mode

Semalam tak jadi balik Melaka
Baba kena settle down all the things here
Before he flies to France tomorow morning
Then barulah boleh bergerak balik ke Melaka

So
Sementara menunggu green light from him
Adalah lebih baik saya update blog dulu
Barang2 pun dah packed






Kashfina baru jer lepas mamam
This time saya bagi Fina makan..
Oat, Gandum & Prun - Cerelec
Kadang2 bagi dia makan..
Gandum & ikan bilis - Cerelec

Alhamdulillah 
Selera Fina sangat ok!
Tak boleh nampak kami makan
Semuanya dia nak!
Adoi laaaa haiii!



How time flies......
Tak lama lagi genap 6 tahun jadi isteri
Dah 4 tahun saya jadi suri rumah
Membesarkan anak2, suami dan diri sendiri
Alhamdulillah 'ala kulli hal...

Ehhhhhh
Malam td my best friend masa di UIA called me
Nak tanya pasal Nahu (Arabic grammar)
Wahhh!!!!
Tak sangka masih jadi reference lagi saya ni
Hehehe
Alhamdulillah...masih ingat lagi ilmu yang dah dipelajari dulu
Bak kata Rose (member yang called tu)..
"Al-'Ilmu fis suduur kak.."
Exectly Rose...
Tapikan...
"Al-'Ilmu bi la 'amalin kasy-syajari bi la thamarin"
Maksudnya...
"Ilmu tanpa amal bagai pokok tiada berbuah"



Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...