AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Friday, June 27, 2014

Surat cinta daripada Aufa2


Saya rasa happy sangat setiapkali dapat surat/kad/memo atau apa2 sajalah daripada Aufas

Terasa diriku begitu berharga gitu! Hee....

Walaupun biasa2 je....guna kertas biasa je....saya tetap hargainya...dan bagi saya, that's the way how they wanna express their love n feelings towards me..

Alhamdulillah 'ala kulli haal...



Kad ni saya dapat daripada Aufa Qistina masa tengah malam kelmarin. Dia nak saya yg ambil dia n kakak dia masa balik sekolah..hahaa...ikut suka dia nak guna ayat macam gitu kan....jenuh Mama dia nak memahamkan... :p :p








Yang ini pulak coretan Aufa Irdina masa dekat sekolah td...katanya ada cikgu tak datang..so boleh buat kerja sendiri...hurmmm bergenang air mata baca coretan Aufa...walaupun struktur ayat agak 'ke laut cetek' sikit...ianya sampai...menusuk ke hati Mama...


Dan bila Aufa Qistina nampak kakak dia bagi buku ala2 diari tu...apa lagi...dia pun bagi satu lg kad dekat saya....hehee




Tqvm Aufa2 kesayangan Mama...

Nanti....lagi dua Aufa tu dah besar...mesti ikut rentak kakak2 ni...

Ohh I can't wait!!!

Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...