AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Wednesday, September 28, 2011

Botol susu

Since Kashfina nak makan/minum nestum dalam botol
Saya pun beli la botol susu baru
N nak ganti botol susu kakak2 Aufa
Dalam dok survey botol susu yang sesuai
N wide neck bottle
*Saya lebih prefer wide neck bottle*
Terjumpa botol susu ini
 Kashfina makan nestum beras merah
First time saya jumpa botol susu macam ni
Digantikan dengan sudu instead of nipple 
Brand Pigeon
Harga  RM12.90
Saya fikir...yang ini lagi practical kot
Senang nak bagi Fina makan nestum

Akan tetapi....
Punyalah payah!!!!
Sokmo nak tumpah nestum tu
Kashfina pulak ingat macam puting susu la kot
Mengamuk2 dia time makan
That's why takde gambar dia tengah makan nestum guna botol ni
Kena fokus time tu
Rasa macam kena beli botol lain
Beli yang macam biasa jer
Becoz saya suka tukar botol susu anak2
Boring la kalau tengok botol susu yang sama jer berbulan-bulan
Walaupun botol susu tu BPA FREE
N beli yang murah2 jer
Brand Anakku taklah mahal kan...
Boleh tukar selalu...
;p


***Kashfina dah pandai guna gear D dalam merangkak...25/09/2011 (Ahad) lepas kot...takde la asyik guna gear R lagi...n makin jauh la dia berjalan...habis la lutut dia! ;p



Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...