AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Wednesday, May 23, 2012

Saya meminta Dia memberi


Subhanallah...indahnya pantai ciptaan Allah kan...gambar diambil sekitar Cherating dan pantai yang berhampiran dengan Teluk Cempedak...tak tahu nama tempatnya...belakang mini zoo Taman Teruntum... :)

**Kata-kata hikmat ini saya ambil dari Facebook :-


Kata-Kata Hikmat Salahudin Al-Ayubi :

1 - Saya meminta KEKUATAN
dan Allah memberi saya KESULITAN untuk membuat saya KUAT

2 - Saya bertanya tentang KEBIJAKSANAAN
dan Allah memberikan saya MASALAH untuk DISELESAIKAN

3 - Saya meminta untuk KEMAKMURAN
dan Allah memberikan saya FAKULTI dan TENAGA untuk BEKERJA

4 - Saya meminta KEBERANIAN
dan Allah memberi saya BAHAYA untuk DIATASI

5 - Saya meminta CINTA
dan Allah memberi saya orang-orang BERMASALAH untuk DIBANTU

6 - Saya meminta NIKMAT
dan Allah memberikan saya PELUANG

7 - Saya TIDAK MEMINTA apa-apa untuk DIRI SAYA
tetapi saya MENERIMA semua yang saya PERLUKAN



***Semua yang tersebut di atas pernah saya lalui dan hadapi, dan semuanya menjadikan saya lebih bersedia, lebih matang dan lebih menghargai kehidupan yang hanya pinjaman semata-mata. 

***Alhamdulillah 'ala kulli haal...

***Regret is a pain, while Redha is the best cure...


Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...