AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Tuesday, December 22, 2009

*IZZAN MAJU 2010*



AKU WANITA BIASA

Aku ini wanita biasa
Bisa sakit luka karena cinta
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

[chorus1]
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih hatiku

Kekasih hatiku maafkan aku
Aku wanita biasa

Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

[chorus2]
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Hatiku… maafkan aku..

************************************************************
Ulasan:

  • Lagu ini tiada connection langsung dgn emosi aku ketika ini....
  • Aku ingatkan sapa la yg nyanyi lagu ni...rupa2nya kris dayanti...lain betul suara dia nyanyi lagu ni...
  • Aku suka melodi lagu ni...sama gak dgn lagu "menghitung hari"...
  • Aku dah lama x dgr radio...so aku kurang pasti samada lagu ni lagu baru or dah nak jd retro..;p
  • Yg paling penting...apa yg aku lakukan ini??? useful or useless???
  • AKU BOSAN HIDUP DI SINI............di mana???..........DI SINI LA........aku ingin berHIJRAH....aku ingin berPINDAH...aku ingin berUBAH...
  • aku selalu tgk slogan "KEDAH MAJU 2010"...."MELAKA MAJU 2010"......aku rasa nak tiru slogan tu dan tujukan utk diri aku......"IZZAN MAJU 2010"....*bi iznillah..amiin*
  • kamu...tolong doakan pintu rezeki sy terbuka luas tahun 2010 nanti yea....sy akan doakan itu utk kamu juga....:))

Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

3 comments:

Perempuan Kalis Peluru said...

ameen, mudah2 an (^__^)
usaha+doa+tawakal~!

desperate mama said...

insyaALLAH, 2010 akan datang dengan rezeki mencurah curah... amiiin...

AufaZanKi said...

thanx a lot for da pray...may Allah bless u...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...