AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Tuesday, December 1, 2009

*Anugerah Cinta*





Aku...Dia
Pertama bersua memutik rasa
Mula menyemai menabur baja
Mengharap mekar berbunga-bunga




Rasa hati
Ingin dia memiliki
Rasa jiwa
Ingin dia menghuni
Rasa cinta
Ingin dia menakluki





Aku bahagia....Dialah orangnya
Aku kecewa....Dialah puncanya




Aku...Dia
Seiring bersama
Bahagia dan derita
Sedia setia
Diiringi restu Yang Maha Kuasa





Cinta

Anugerah indah Sang Pencipta
Cinta
Membelai jiwa membuai rasa
Cinta
Menyatukan Aku...Dia




Aku...Dia

Saling perlu
Aku...Dia

Saling cinta
Aku...Dia

Saling sayang



Aku...Dia
Mendamba restu Ilahi
Aku...Dia

Mengharap setia tiada curiga 
Aku...Dia

Memerlu kalian dalam doa
Aku...Dia 
Moga kekal hingga ke syurga


Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...