AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Wednesday, April 27, 2011

~*JoZan maharaja lawak*~


Korang layan Maharaja Lawak tak? Best la program tu...suka sangat!! Dan yang paling saya suka tengok adalah si JoZan. Since diorg jadi pengacara program Raja Lawak lagi saya dah follow lawak sengal diorg. Adoii memang tak menyangkainya pun diorg boleh buat lawak tak hengat punya...pun...alahai..cek mek molek...adoi!! haaa itu acai yg kata...hahahaha

Bagi saya, performance JoZan semasa minggu ke-4 adalah sangat cerdik dan paling kreatif...seperti yg dikatakan oleh Ahmad Idham. Diorg memang naturally kelakar...plus banyak idea...tu yg menjadi jer lawak diorg...tak pretentious. Dan yang paling penting JoZan amat serasi bersama...wah!  Lawak diorg seimbang...takde yg terkurang dan takde yg terlebih...saling melengkapi. That's why diorg boleh bertahan dengan branding yg diorg bawa since Raja Lawak. 

"saya punya ikhlas 30 jer cik..."

Personally saya lebih tertarik dengan lawak2 si Johan. Memang tak boleh blah punya lawak! Johan banyak idea dan pandai memeriahkan suasana. Si Zizan tu lebih kpd body language...kelakar la jugak! Antara Johan dengan Zizan...saya rasa Johan lagi best! hehehehe...tapi sebab Zizan hensem sikit dari Johan and Johan hensem banyak...hahahaha (rambut maggi!), plus si Zizan tu single lagi...that's why Zizan lagi famous.

zizan dah macam bangla dah aku tengok! ;p



Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...