AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Sunday, June 19, 2011

Teluk Cempedak, Kuantan

Teluk Cempedak memang sangat sinonim dengan penduduk Kuantan. Penipu besar la kalau ada yg tinggal di Kuantan tapi tak pernah pergi ke Teluk Cempedak. The reason why I said that is becoz Teluk Cempedak sangat hampir dengan bandar Kuantan...juz about 5km from the town city, dan di situ juga satu2nya drive thru bagi penggemar KFC & McD...(salah satu tarikan pengunjung tu!).

believe it...this photo is original...no edit-edit maaa...;p

First time sy n husband sampai Kuantan 5 tahun lepas...kami terus sampai ke Teluk Cempedak nie....sebab sesat jalan...;p. Kami selalu juga pergi ke sana...tapi most of the time kami tak turun dari kereta pun....teka la yea sebab apa....hehe. Semalam kami lunch di sana...saja bawa Aufa3 jalan2 & makan2...lepas makan McD pusing2 kejap la di tepi pantai...agak suprise juga la coz before this sy beranggapan pantai Teluk Cempedak biasa2 saja. Fuhhhh!!!! cantik bangat view sekitar TC....seriously sy baru tersedar akan keindahan pantai di situ. Cuma TC ramai sgt pengunjung...so nak bermandi manda di situ memang takde privacy...ramai sgt penonton...;p

nice view

nak santai2 boleh la..nak mandi-manda....malu la...ramai org!

Aufa nak main pasir...Mama says NO! huhu..takut ada kaca...
mana la dia belajar pose mcm tu....

pasir pantai...motif??? ;p

next time yea sayang2.....
So...sesiapa yg terjah Kuantan jangan lupa singgah di Teluk Cempedak nie. Macam2 ada....hahaha. Nak release tension pun ok coz view di sini sangat indah. In conclusion...pantai2 di sebelah timur semenanjung Malaysia memang superb! Amat berbeza dengan pantai2 sebelah barat semenanjung....akan tetapi dah namanya pantai...pasti ada tarikannya tersendiri.




Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...