AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Friday, November 22, 2013

Tarikh cantik!





13.11.13

Cantik kan tarikh tu...

Tahun ni rezeki Aufa Irdina dapat tarikh cantik time birthday yang  ke-7

Last year, 12.12.12 ...birthday Aufa Qistina yang ke-5

Last two years, 11.02.11 ... Aufa Kashfina lahir

10.06.10 ...birthday saya yg ke-30

01.10.10 ...birthday Baba yang ke-29

Kesian Aufa Amnina...lahir hujung bulan...takde chance nak dapat tarikh cantik...takpe la...yg pentingnya orangnya sangat comel! hehee



Ini yang saya titipkan buat Aufa Irdina semasa ulangtahun kelahirannya di facebook

Kata-kata berbentuk doa...dengan harapan semoga sahabat2 juga mendoakan Aufa dan meng-aameen-kan doa saya

Moga Allah memperkenankan setiap permintaan kita

Terima kasih buat sahabat2 yg sudi mendoakan Aufa Irdina...





Alhamdulillah...

Alhamdulillah 'ala kulli haal

Umur Aufa dah tujuh tahun...

Dah tamat sekolah tahun satu di SK Gambang, Kuantan, Pahang

Pencapaian selama setahun????

Alhamdulillah 'ala kulli haal

Berdasarkan penilaian guru2..inilah pencapaian Aufa Irdina




Personally, saya tak suka sgt result  ikut PBS ni

Lebih suka ikut format yg lama...yg ada exam n markah tu...pastu ada nombor

Barulah ada semangat nak bersaing...betul tak?

Over all...masih banyak yg Aufa perlu belajar dan perbaiki

Especially bab communication n  social skills

Cikgu kata...Aufa ni masih malu2 lg...bila ditanya tu susah sikit nak respon...hurmm

All the best Aufa Irdina!!

We love you soooo much!!!!

Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...