AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Wednesday, June 8, 2011

hidupnya aku...

Aku di usia ini...banyak yang telah ku lalui dan bakal ku hadapi...aku belajar dan terus belajar memperbaiki diri dan kehidupan...
Merenung masa depan meramal kehidupan...tiada siapa yang mengetahui apa yang telah tertulis dalam takdirku...hanyalah Dia Yang Maha Mengetahui...apakah hidupku akan bersinar hingga hujung nyawaku?
menjenguk impian dan harapan yang umpama luasnya langit dan bumi...berdepan kerenah dan lagak isi bumi yang penuh warna...aku terus berjalan biarpun ada ketika aku terjatuh dan hampir rebah...
mereka adalah kekuatanku...mereka juga yang meyakinkan aku...bahawa hidup ini bukan untuk aku...aku hidup adalah untuk mereka...
dan ini semangat baruku...yang sentiasa menenangkan aku...dan mereka di sekeliling aku
Aku sentiasa mengharapkan sinar...

Sinar yang menutupi kegelapan hidupku....
 hidupnya aku...mengharap dan menanti sinar...

Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...