AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Saturday, April 14, 2012

She said....





Hi guys!
Tak lama lagi saya akan dapat adik baru
Tengoklah perut Mama...bulat macam bola!
Hehehehehe


Yeay!
Saya akan jadi kakak!
Saya suka sangat dengan baby
Tapi...saya belum puas bermanja dengan Mama...Baba...dan kakak2...
Sekarang ni pun saya makin manja pulak
So...saya harap saya masih dapat bermanja lagi
Mama...Baba...Kakak...please take note!





Agaknya macam ni la kot posisi baby dalam rahim Mama saya sekarang
Mengiring ke kanan....
Cute jer kan...like me!

Baby ni kalau stretching...bergerak-gerak perut Mama
Lasak & aktif macam saya juga dulu...Mama yang kata macam tu

Tapi...ianya sangat membahagiakan
Tak sabar nak jumpa baby baru ni
Moga selamat la hendaknya....

Mama...we love you so much!




*mama tulis bagi pihak Kashfina*

Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...