AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Monday, June 18, 2012

Rutin harianku

Inilah rutin harian saya

Snap gambar anak

Bukan satu...dua..atau tiga

Tapi boleh jadi berbelas or berpuluh2 or beratus2...opppsss itu kira melampau la kan!

Dalam satu masa

Selagi tak berpuas hati selagi tuuuuuuu la!


makin hari makin dobot! nak challange kakak kashfina lettewwww...


mata lalat! ;p


Kadang-kadang saya record aksi Aufa4

Saja........................takde apa pun

Jarang sekali saya snap gambar sendiri

Untuk apa ek...takde pekdah! ;p

Gambar Baba pun dah jarang saya snap

Baba macam tak suka jer...

Ellehhhh Baba...saja la tu...

Baba memang selalu macam gitu...suka memoyokan diri!

Heeeeee

Mama cabut 'uban' Baba...Baba pecahkan 'belon' kat tangan Aufa


Actually....

Nak release tension pun iye juga

Ntah...tak tau la pulak kalau orang lain macamana rasanya

Bila kita takde tempat mengadu, takde teman nak bersembang, takde jiran

Jiran ada...tapi semuanya terdiri daripada "lelaki-lelaki ini"

And diorang dah start bercuti pun sekarang....3 bulan lagi tu...

Tempat mengadu & teman bersembang pun ada

Of cozez la Baba & Aufa4

Tapi....korang pun mesti faham kan

Manusia ni mana la pernah cukup

Heeee


Bila saya tengok video2 yang saya record

N dengar semula suara sendiri

Eeeeeeeeeeeeeeeeeee

Geli mak!

Kenapa suara saya macam tu ek????

I mean...intonasi suara saya

Patut la Baba selalu jer tiru dalam nada nak mengejek

Macam mengada-ngada pun ada juga

Hahahahahahaha

Kritik diri sendiri

Memang macam gitu la nada suara saya

Bila berborak dengan Aufa4

Macam 'cagih'!!!!

Nak tengok & nak dengar tak?







Dan nak tunjuk bukti

Berpuluh2 gambar yg saya dah snap

Dalam satu masa...

Kikikiki

Kashfina...Kashfina...atas bertutup litup...bawah terbuka sakan ya! lawak la awak ni! ;p


Gambar yang berikutnya ni masa Kashfina tengah sebok nak main mekap kakak2

Untuk tidak mengahmapakan dia, saya pakaikan la sikit2 

Suka!





Amnina cayang!


Yang lebih pasti

Bukannya auto captured

Semuanya saya yg capture sendiri

Manually

Heeeeee

Memang kellllassss kau jan!!!!!



Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...