AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Sunday, June 10, 2012

Layar hidup ke-32




Hari ni genap 32 tahun usia saya

Belum tua....dewasa baru! 

Sujud syukur pada Yang Maha Berhak kerana dengan izin dan kasih sayang Dia, saya masih berpeluang menjadi pelayar di lautan dunia yang fana ini

ALHAMDULILLAH 'ALA KULLI HAL




Umpama lautan...begitulah adanya kehidupan saya

Walau apa pun yang mendatang...sekurang-kurangnya saya masih punya SESEORANG

Iaitu DIRI SAYA SENDIRI

Kerana tiada siapa pun yang tahu layar hidup saya yang sebenar

Sukar untuk meluahkan..."bimbang ada yang terluka dan bimbang tidak sudi mendengar"





Terima kasih Ya Allah atas kurniaanMu

Mereka adalah ANUGERAH CINTA TERINDAH saya

Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...