AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Monday, December 16, 2013

Bila saya setia...


Pernah ada yang kurang senang...berdendam mungkin...atas kesetiaan saya pada cinta. 

Sesetia mana pun saya pada cinta...jika jodoh itu sudah termaktub milik saya...ia tetap milik saya. 

Dan sesetia mana pun saya...jika jodoh itu sudah ditentukan untuk kamu...ia tetap milik kamu...dan sudah pasti jodoh saya pada hati yang lain.

Kenapa perlu mempertikaikan sesuatu yang menjadi ketentuan? 

Kenapa perlu berdendam atas kesetiaan cinta orang lain...sedangkan kamu langsung tidak berbuat apa2 untuk mempertahankan kesetiaan kamu?

Saya sedih...saya kecewa...ada kamu kisahkan?

Kamu...tetap ingin mempertahankan apa yang kamu rasa dan apa yang kamu inginkan

Sedangkan kamu sudah temui jodoh kamu

Saya tidak pernah rasa menyesal dengan apa yang telah terjadi

Cuma...saya rasa dipergunakan dan dipersendakan

Kamu seolah-olah tidak menghormati perjalanan hidup saya

Kamu yang memulakan dan kamu juga yang menamatkan dengan membuang saya dari hidup kamu

Itupun saya tetap tidak kisah dan tidak menyesal

Kerana saya tahu dan faham..

Saya sedang berdepan dengan ujian hidup

Dan ujian itulah yang telah mentarbiyyah hati dan jiwa saya


Untuk kamu...terimalah hakikat dan hormatilah kehidupan insan lain

Terima kasih


Baba...terima kasih atas segalanya...semoga Allah merestui dan meredhai hubungan kita hingga ke syurga....aameen

Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...