AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Thursday, December 19, 2013

19/12 ...tahun 2004...


Saya tanya Baba.."ingat tak tarikh hari ni?"...bertuah sungguh dia tak ingat! saya kata kat dia..."dia yang cipta tarikh ni....dia pulak yg tak ingat ei"...hahaa...saya ni..semua tarikh yg berkaitan saya ingat! wanita......kannnn...lelaki...asal jadi sudah la...yg lain2 tu....tak penting pun...

Actually..takde apa pun...saja nak menyakat Baba...nak minta dia belanja Barbie Mariposa kejap lagi... ;)

Tarikh hari ni...19/12...masa tahun 2004...saya selamat bergelar tunangan orang...takde plan apa2...tetiba je nak datang meminang dalam tempoh seminggu...kelam kabut nak buat persiapan...

Masa tu belum kerja tetap lagi...baru grad..juz jadi guru ganti jer...Baba pulak..belum habis  study lagi...

Agaknya...Baba takut saya dipinang orang lain kot...hahaa...memang ada sorang brother tu nak masuk meminang...kalau saya bagi jawapan positif...issshhh...macamana saya nak kata "ya"...sedangkan hati saya dah tersangkut dekat Baba time tu... :p

Semuanya sudah termaktub kan...kita hanya jadi pelakon saja atas dunia ni...




Hahaaa...inilah gambarnya sebagai bukti...

Segala-galanya disponsor...

Baju...pinjam baju cousin...kebetulan dia belum pernah pakai baju tu...thanks ijal...besar jasamu..

Barang2 hantaran...sponsored by Kak Pah...dia belikan kemeja+neck tie, set tali pinggang+beg duit, sejadah, tuala mandi...heheee...sangat old school kan barang hantaran...

Nak dijadikan cerita...seminggu sebelum dipinang tu...saya ada mimpi ular...ular tu besar sangat2...n ular tu bawa cincin...cheeewahhh! agaknya kebetulan je kot.. takde la nak percaya sangat.. sikit2 tu ada la...hehee...tak semua mimpi itu mainan tidur...kan?


Oklah...nak cerita itu je...kisah daku dipinang oleh Baba.. hehee

Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...