AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Saturday, April 19, 2014

Menunggu...


Haih...bosan naw dah ni!

Aufas dah selamat tidur...yg paling last tidur adalah Amnina. Biasanya tukar2 batton dgn Kashfina. Kakak2 dia pukul 10 dah selamat...maklum la penat pergi sekolah...hahaa

Now, tengah menunggu Baba balik...

Malam ni ada program Maulid@Ikim.fm di UMP. Minggu ni mmg bizi aje Baba...every night keluar pergi studio n balik lewat malam. Esoknya kena bangun awal pagi...kesian kan...




Hensem tak????

Dari tadi kejap2 tengok gambar ni...nampak macam menggoda sangat pulak dia dalam gambar ni...hahhaa...


Kami macam biasa la...duduk rumah jer...makan, main, tengok tv, layan fb...itu saya la..hee




Malam ni menu kami adalah nasi goreng sardin. Memandangkan ada balance dua setengah ketul sardin dalam peti ais...balance buat roti sardin pagi td. Dan yang lebih dahsyat lagi...memandangkan Kashfina dalam senyap2 dia dok meratah sardin mentah...maka dengan sebab itulah saya dapat idea nak buat nasi goreng sardin.





Huh! Bertuah kan Aufa Kashfina! Patut la dari siang td dia kata kat saya..."Ma...tengok Ma...Sheena makan ikan"...dgn penuh excited. Then saya alihkan bekas isi sardin tu..letak tempat yg tersorok sikit dlm peti ais. Dapat juga dicapainya! Hai la anak...jangan la sakit perut nanti...


Dah pukul 1:30 am...bila Baba nak balik ni...tak pasal2 saya dah minum nescafe pulak dah...nak tahan mata kengkononnya..


Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...