AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Tuesday, November 24, 2009

*Photogenic*

Antara hobi aku adalah menyibukkan diri dgn ape2 yg berkaitan dgn photo aka gambar...............:)))
Ntah la....rasa puas pulak bila tgk gambar2 ni...especially gambar2 yg ada connection dgn diri aku.................:)))

Yg tersebut di atas adalah sekadar introduction utk menyembunyikan rasa malu bila ada org menganggap aku suka menunjuk2 konon2nya "cantekkkk sgt la tu!!!".........:)))

Aku kini berada di hotel de palma, ampang......:)))
Di kesempatan yg tengah boring n tiada teman utk berbicara ni......(aufa2 selalu ajak berbual...tp dlm bentuk lakonan...aufa2 mmg suka sgt berlakon n sering mengheret aku ke ke kancah lakonan mereka)....kali ni aku malas nak menjadi "mom" or "mummy" dlm drama arahan aufa irdina.......:)))

Aku nak share dgn kamu gambar2 yg baru aku snap ptg td...masa dlm perjalanan ke kl.......:)))












*mentari petang*



*berarak...mendung kelabu..mengiringi langkahku*




*Aufa2 yg keletihan*





*mama izzan yg semakin chubby*


*baba zaki yg menahan mata namun ttp macho*


*sampai2 jer terus belajar..sambil tgk tv*



*aufa kata dia tgh lukis monkey*


*adik pun nak tiru mcm kakak*




In conclusion, aku mmg "hantu gambar"...bak kata org melaka...:)))) bye...
Assalamualaikum....:)))



Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

2 comments:

Perempuan Kalis Peluru said...

kak..
1.alang2 de kat kl tu, mai la dtg bangi..
2.rasenye it runs in our blood la.if tgh travel, adik n kak im pon ske snap gambo awan, gambo sunset.best2!!!
3.kenape aufa2 tak pakai baju??panas ke??
(^_~) maluuu~~~~

AufaZanKi said...

dik..
1. mlm ni nak balik kedah..:))
2. i thought so...."hantu gambo"
3. diorg mmg x suka berbaju...dlm aircond pun panas lg...mama dia punya la sejukkk...hehe

EID MUBARAK...:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...