AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Sunday, December 9, 2012

7 tahun : Masih baru tapi bukan pengantin baru..

9 Disember 2012

Genap 7 tahun saya memegang amanah dan tanggungjawab sebagai seorang isteri

Masih baru...

Tapi bukan pengantin baru la kan...of cozez!



AufaZanKi at 7th years journey of marriage


Banyak yang telah saya pelajari

Banyak juga yang telah saya lalui

Banyak lagi yang perlu diperbaiki

Banyak lagi yang perlu diterokai






Untuk tahun ini..terlalu banyak dugaan yang terpaksa saya hadap

Ya...memang semuanya adalah TERPAKSA

Saya paksa diri saya untuk tabah dan sabar mengharunginya

Walaupun..terkadang memang goyah sangat

Belum cukup kuat untuk berdiri tegak dan gagah

Perkahwinan bukanlah sekadar perkahwinan

Ianya lebih daripada apa yang sepatutnya kita fikirkan

Ia memerlukan kepada perlaksanaan

Ia menuntut kepada sebuah kejujuran, kesetiaan dan tanggungjawab






Bilamana aqad sudah termetri

Terpikul satu amanah yang paling besar dalam hidup

Bukan untuk dikhianati

Bukan untuk dimungkiri

Bukan untuk dicemari




Untuk kamu...suamiku...

Terima kasih di atas apa yang telah diberikan selama 7 tahun ikatan halal ini terjalin

Teruskan meneroka ilmu rumahtangga dan praktikkan

Mohon dimaafkan atas segala kesilapan dan kekhilafan isterimu

Isterimu ini masih dan sentiasa mengharapkan bimbingan kamu...

Sama-sama kita hargai ikatan halal ini

Fokus pada keutamaan keluarga

Moga syurga menanti kita...





As you said...I'M YOUR LOVE FOREVER

And I wanna tell you that...

YOU'RE MY HEART FOREVER


Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...