AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Sunday, December 16, 2012

*poyo semua ni!!!*

Sambungan post semalam




Menjelang malam... makin bertambah teruk mainan emosi rindu

Duduk bersandar tepi sofa

Buka gallery dalam phone

Cari gambar Baba

Belek2 gambar Baba

Automatically bergenang air mata

*wahhh! memang poyo semua ni!!!!*





Pastu curi2 buka FB Baba

*jangan marah yea Baba*
*saya tak buka notifacation n inbox tau*

Sebab member2 dia yang pergi Thailand ada update kisah dekat sana

So, at least saya tahu la juga pergerakan Baba di sana




AUFAs nampaknya belum parah macam Mama dia lagi

Maybe bila Mama diorang yang out station..barulah parah kot hati diorang...heee




air mata rindu...sobsobsob



Issshhhh bukannya nak jadi queen control or what so ever

Yang faham...faham la kan...

*malas nak explain*




Around 10:40 pm

Tetiba ada call daripada number +66

Bila dengar jer suara Baba

Makin berderai la air mata saya

 *lagi la poyo!!!*

Macam dah bertahun2 tak jumpa n tak dengar suara

Padahal baru 2 hari...

Baba terkejut n cemas bila dengar saya menangis

*tau pun...lain kali jangan buat lagi!*

AUFAs pun...apa lagi...

Done2 urut kaki saya...ala2 nak memujuk gitu

Selalunya bila minta tolong urut kemain liat lg kan...





Fuhhhh punya lega lepas tu

Tenang setenang tenangnya

*sampai 3x ulang perkataan tenang...memang tenang sangat la tu*





Yang membuatkan saya rasa lawak sangat

Bila Aufa Irdina n Aufa Qistina pulak yang cuba memujuk saya

Terbalik sudaaaa

"Mama...lepas ni jangan nangis lagi tau...kitaorang kan ada..."

"Tengok tadi...kan Adik dah pujuk Mama..Adik dah urut kaki Mama"

Alangkah beruntungnya saya!

*Alhamdulillah*

Sebelum tidur pun diorang pesan benda yang sama

Aufa Irdina kata.."Baba kan dah pesan dengan Aufa..suruh jaga Mama n adik2 Aufa"

Okay la..okay la...lepas ni Mama tak nangis lagi

*Sayang anak2 Mama!*

*haaa yang ini serious tak poyo! ;p*




Aufa Irdina meluahkan rasa...boleh sampai ke Thailand tak kapal terbang kertas ni? heee



Hmmmmmmmmm

Saya rasa la kan

Yang membuatkan saya jadi emosi sangat

Sebab dekat sini kami takde sesiapa

Kalau jadi apa2..memang saya tak tahu nak refer pada siapa

Kami kan perantau warrior...

Pulak tu...manja tak habis2

Lagi la rasa mengada2 tu terlebih2

*padan muka..poyo sangat!*



Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...