AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Thursday, December 20, 2012

Alhamdulillah...

Alhamdulillah

Baba selamat tiba ke UMP dari Thailand 11 malam semalam

Setelah lima hari berada di sana


Alhamdulillah

Baba bertolak ke Riau, Indonesia jam 7 pagi tadi

Dan  telah selamat sampai ke sana petang tadi



His educational visit to Rajamangala University of Technology of Srivijaya....menurut apa yg Baba state dalam FB dia...gambar pun curi dari FB Baba..heee



Alhamdulillah...

Walaupun Baba takde...berjaya juga saya melonjak-lonjakkan hati AUFAs yang asyik merengek nak pergi jenjalan

Saya buat rutin biasa yang Baba selalu buat untuk kami

Pergi beli KFC di Teluk Cempedak

*drive-thru jer..senang*

Then lepak di tepi pantai di belakang Mini Zoo Taman Teruntum

*sampai sekarang tak tau apa nama tempat tu..yang pastinya ia adalah tepi pantai*




Hmmmmmmmmmm

Memang masing2 akan menyebut2 nama Baba

Sabarkan diriku ini....

 
Sedih....

Sebab tak dapat nak snap gambar pantai

Battery handphone drain





Alhamdulillah...

Menjelang Maghrib baru sampai ke rumah

Berjaya melepasi ujian driving dalam hujan lebat

Bukan apa...mata saya ni ada problem sikit la

Susah nak fokus kalau ada gangguan macam silau or hujan

Aufa Irdina siap request nak pergi jenjalan lagi esok

Katanya...."Best la Mama bawa kereta...Aufa tak pening pun"

Hmmmm memang la tak pening...dah Mama bawa kereta ala2 Miss Universe...wahhh perumpamaan taknak kalah! ;p



Tapi....

Kita tak boleh pergi mana2 dah...

Sebab...

Roadtax akan expired tepat jam 12 malam kejap lagi...

Kita tunggu Baba balik la yea hari Sabtu ni...




Alhamdulillah...

Ternyata chemistry antara kami sangat kuat

Pergilah sejauh mana pun...

Bilamana hati saya mengomel berkata..."mana la baba ni..tak ingat dekat aku ke? dah sampai ke belum ni?"..dan macam2 lagi la...

Tiba2 ada notification di FB via my S II

Ohhhh Baba update staatus rupanya...kata dah sampai Riau n beruntung sebab dapat hotel 4 stars dengan bayaran yg murah

*Baba close friend saya dalam FB..so saya akan dapat notification everytime dia update status or apa2 jer laa yg dia buat dekat FB*

Hati saya mengomel lagi..."hmmm takpe la..Baba taknak update dekat aku...siapalah aku ni..."

*konon2 nak merajuk la tu...*

Saya pun dengaan sedihnya buka FB n baca semula status update Baba

Ehhh...ada notification la pulak...sejak dua menjak ni ntah apa2 FB for android ni...asyik la delay...semuanya nak delay..tak on time dah...nyampah!

Tengok notification...

 Laaaaaaa....Baba post dekat wall saya dulu..then baru la dia update status dia sendiri

Fuhhhh...lega...berbunga2 rasa hati!

*elllehhh..itupun nak berkira...alaaaaa..sumer pompuan memang macam ni kan...sentiasa inginkan keutamaan..kerana diri kami begitu berharga...wah!*








Sorry la yea

Bukan nak jadi joyah

Or nak menunjuk-nunjuk

Tapi...

Apa jua tentang Baba n AUFAs sangat berharga buat saya

Apa yang membuatkan saya rasa gembira, bahagia n bermakna

Akan saya abadikan di blog ini

Kenangan terindah...bak kata siapa ek...




Alhamdulillah...

Untuk hari ini...saya rasa sangat bersyukur







Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...