AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Friday, April 5, 2013

Bajet retis!

Balik kampung baru2 ni

Kakak bagi selendang dari Makkah...Mak mertua dia bagi

Dia tak pakai tudung jenis macam tu...so dia bagi dekat Adik dia ni

Dan yang sebenarnya saya pun tak biasa pakai tudung jenis selendang

Tak reti nak pakai!

<*.......*>
 
 Tapi...orang dah bagi kita terima dengan tangan terbuka! :)



Bila dah balik Kuantan

Bila dah takde kerja nak buat
 
Sementara nak tunggu masa untuk jemput Aufa di sekolah

Tetiba teringatkan selendang tu

Terus google tutorial pakai tudung jenis selendang yang menutup dada

Itu yang saya google kan

Malu nak pakai tudung yang singkat...rasa macam 'menonjol' sangat....hahahaaaa
 
 
 

Dan inilah hasilnya.....
 


 






AufaZanKi


Aufa kata..."Amboi Mama...nak jadi artis la tu!"

Hahaaa...takde la nak jadi artis pun...

Tapi memang suka tengok artis or wanita2 yang cantik


Dan muka2 di atas adalah muka2 oraang yang belum mandi

Nasib baik ada application android yang boleh edit2

Nampak la suci n berseri sikit muka saya.....

Heheheeeeee


First person yang saya bagi tengok gambar ni adalah Baba

Bajet nak minta puji-pujian dari suami

Hahaaaaa...*mukatakmalu*



Tapi...saya belum pakai lagi style tudung macam ni bila outing

Ntah lerrr...malu pun ada...

Takut jadi tumpuan...kang ada pulak yang tak lepas balik rumah

Hmmmm...nak muntah tak????

Hahahaaa

Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...