AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Saturday, January 4, 2014

Ada udang di sebalik batuuuuu....wuuuuu...





Semalam punya cerita ... 😼

Actually...tak pernah buat pun macam tu sebelum ni....

Takkan la suami tak sayang isteri yang dipilihnya sendiri kann.... 😝

Mula2 tu ingatkan nak berdrama swasta dengan Baba... 😺

Sekali.....Baba dah boleh agak daaaa... 😱

Potonggg betul la Baba ni!!!

πŸ˜»πŸ˜½πŸ˜πŸ˜„πŸ˜Š

Ehhh apasal banyak emoticon ni????

Nak menunjuk...baru update go keyboard...

πŸ‘πŸ‘Œ✌πŸ‘πŸ‘€



Tiga hari lepas...peti ais kat rumah ni buat hal...😠

Ntah angin apa...tetiba je jadi tak sejuk...sampaikan semut pun boleh bermaharajalela dalam peti ais...πŸ™Ž

Ayam dan daging untuk stok 2-3 hari pun habis berbau...buang macam gitu jer...takkan nak masak juga...isshhh  teringat kes kat Sg. Petani...takut lak nak masak ayam n daging yg dah berbau ni...πŸ‘Ž

Dah la malam tu saya teringin nak makan kek...Baba bawa pergi Secret Recipe n saya beli 5 jenis kek... slice ajer yea.. πŸ°πŸŽ‚

Choc fudge untuk Baba, Choc indulgence untuk Aufa Qistina, Oreo cheese cake untuk Aufa Irdina, White choc macadamia untuk saya, turkish indulgence untuk saya lagi...heee

Masa nak simpan kek ni dalam peti ais baru perasan...peti ais langsung tak sejuk...n semut dah mula bawa geng...haih!

Faham jer la kek SR kalau tak disimpan dalam tempat sejuk...segala jenis krim jadi cair....naik geli pulak nak makan...makan juga la sikit2..selebihnya buang!

See....betapa banyaknya kerugian yang kami terpaksa tanggung!

Dan petang semalam...tetiba jer peti ais tu kembali sejuk membeku!

Syukur alhamdulillah...jimat kos...tak payah susah2 nak hantar repair

Haaaaa...panjangkan jalan ceritanya... πŸ‘€✌

Itulah puncanya saya nak repeat makan kek SR...

Baba ni...memang susah nak mengelat dengan dia...tahu aje isi hati isteri dia ni...pastu sporting...turutkan juga kehendak saya...thank you Baa ... 😻

Tapi....saya ni tengok juga keadaannya macamana...kalau keadaan kewangan mengizinkan...time tu la saya request macam2...biasanya request nak makan n beli supplement or beli barang2 maybelline je...compact powder n BB cream je..yg lain saya tak guna...

Lepas isyak semalam...rasa macam taknak makan kek...actually saya teringin sangat nak makan red velvet...tak pernah makan lg...takde pulak dekat SR hari tu...

Saya ubah plan...nak beli KFC laa...boleh tahan sampai le sarapan n lunch hari ni...hahaaa...nampak tak permainan dia...memang betul2 ada udang disebalik batu...sambil menyelam minum air... 😝

Malas nak masakkkk...since bahan mentah pun takde...hari ni la top up semula bahan2 dalam peti ais...

Oklah..nak mandi..nak solat...nak bersiap2 nak outing...

πŸ’‘πŸ‘»πŸ΄πŸ•‘πŸ§πŸ±πŸΈ☀πŸ’‹πŸ‘£πŸ‘‹✋✌✊πŸ‘Š

Orang ada emoticon.....




Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...