AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Thursday, February 21, 2013

Mengantuk!

Pagi ni

Bukan setakat Aufa jer yang liat nak bangun tidur

Mama dia pun sama!

Malam tadi saya tak boleh nak lena langsung

Rasanya dapat la lelap dalam 2 jam jer sepanjang tempoh 24 jam semalam
 
Anak-anak pun bukan main liat nak suruh tidur
 
Suruh berehat pun taknak...issshhhh! (*~*)
 
Alhamdulillah...saya terjaga pukul 6:30 pagi
 
Tersangatlah lewat!
 
 



Aufa pulak...merengek bila dikejut

Dah tu...pukul 12 tengah malam baru nak tidur..itu pun dipaksa...sudahnya all the way to school tidur je la dia...sampaikan saya terpaksa check nadi bila dah sampai sekolah dia...*over kan!*...sebabnya berkali-kali gerak takde respon! Haaaa panic la jg Mama dia ni! ;p



Sementara itu....





Lihatlah tiga beradik itu...

Kemain sedap diorang tidur kan!

Siap berselimut!

Hahaaa...macam gitu la hari-hari

Kesian anak-anak Mama...



Tadi...saya test drive dalam 60-70kmj

Fuhhh...memang layan sangat la...silap2 boleh lena...

Sangat bahaya!

Saya test drive dalam 80-90kmj
 
Segar la sikit mata saya...sebab kena fokus
 
Sebenarnya...cubalah elak-elakkan memandu dalam keadaan mengantuk
 
Pesanan untuk diri sendiri dn juga anda yang boleh memandu kenderaan
 
Sayangilah nyawa sendiri dan nyawa-nyawa yang lain
 
Moga kita sentiasa dilindungi...aameen
 
 

Jap lagi nak masak

Tapi..mata ni macam minta nak berehat jer

Hmmmmmmm

Tengok la macamana nanti yea

Sebab saya ni tak biasa tidur waktu siang
 
Begitulah kekdahnya....
 
 
 
 
 
Hasil lukisan dan nukilan Aufa Irdina di sekolah khas untuk tatapan Mama Baba. Makin cantik lukisannya..makin kemas tulisannya..makin tersusun ayatnya..cuma..tiada tanda bacaan..so kena baca tanpa perasaan yea! ;p

#good progress..Alhamdulillah 'ala kulli haal..
— with Mohd Zaki Ahmad.


*copy paste from facebook*
*mode malas daah datang*
*ok bai!*

Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...