AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Saturday, February 6, 2010

~*jiwang*~



Entah kenapa..lately aku kembali kepada minat yg dah lama aku tinggalkan. Bukan kerana merajuk atau bosan dengan minat itu...cuma keadaan dan ketika yang tidak mengizinkan...maklum sajalah...status bertukar setiap tahun...sejak 2005-2006-2007. 

Kini aku rasa minat itu kembali bertaut...anak2 pun makin mudah untuk diuruskan dan tidur dgn lena setiap malam...so aku pun boleh la layan minat aku nie......jika berkesempatan dan tiada gangguan daripada pihak penaja....;p

Kalau dulu..aku juz layan begitu jer..sambil baring dan akhirnya lena. Sekarang....sambil layan sambil menyembang di facebook...sambil membaca menambah ilmu...sambil mencari ruang untuk memuhasabah diri.


Apakah minat aku tu yea....???
Hehehe.........................aku suka layan lagu2 jiwang......lagu2 zaman remaja dulu.......era 80an-90an......
Best la lagu2 retro nie.....rasa melayang2...terawang2...terkenang2....terimbas2....segala kenangan masa lalu. Lagu yang paling aku suka adalah lagu2 M Nasir dan Jamal Abdillah....esp lagu 'suatu masa' dan 'sepi seorang perindu'. Lagu2 lain pun layan juga...asalkan sesuai dengan citarasa jiwang aku........:)))



Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

2 comments:

desperate mama said...

memang betul... kalau ada anak kecik memang susah nak berjiwang... both aufas dah besar... mesti rasa seronok sebab dapat mencari diri semula...

AufaZanKi said...

itulah pasal...minat lama kembali bertaut..:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...