AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Tuesday, July 26, 2011

Aufa2 fanatic Barbie...Mamanya pun sama juga!

Semalam kan hari berjoli sakan 
Gaji day...
Bukan gaji saya
Saya hanya menumpang gaji orang
Malu tapi demi nak macam-macam
Kena la buang rasa malu tu
Kalau tak..........tak dapat la
Kan...kan...kan...

After office hour
Suami ajak keluar makan
Soalan dia (as usual)
"Sayang nak makan apa?"
And as usual
Saya mula la nak sorokkan muka
Taknak bagi suami nampak
And tak cakap apa2
(Malu......hahaha)

"Nak makan Kenny Rogers ke?"
Suami tanya
Jawapan saya ei...
"Eh takde la..ikut Abang la, sayang tak kisah"
Padahal.........

Suami pun dah masak ranum dengan perangai saya
"Jom la, kita makan di Kenny Rogers"

Actually
Masa tengah tak malu
(time sengal)
Cakap pada suami
Nak makan di Kenny Rogers
Dah lama sangat tak makan

At last
Dapat juga makan di Kenny Rogers, Berjaya Megamall Kuantan
"Thank you Abang...Lupa nak say thanks semalam...heeee"
 Sekali makan
Beratus gak terbang
Aduiiii
Lepas ni taknak la makan kat situ lagi
(Nak tengok sampai bila bertahan..;p)

Lepas makan
Kami pergi Giant
Dalam shopping mall tu juga
Beli keperluan yg sudah habis

Then
Round tepi Parkson
Coz dari jauh dah nampak
Errrrr nampak......
Barang2 Barbie!!!!

Sungguh la
Sungguh teruja & tergoda 
Geram sangat2 

Aufa2 apatah lagi
"Waa".."Wow".."Cantiknya".."Nak beli"
Semua pun keluar dari mulut diorang

Mahal la barang2 Barbie
Beg yg isi duit syiling tu pun dah berbelas ringgit
Kecil jer pun!
Aufa2 sebok nak beg sekolah Barbie
Errrmmmm
Tak boleh nak tunaikan permintaan diorang
Tunggu sekolah nanti ye
Lagipun
Aufa dah ada pun beg Barbie
Qistina dah ada beg Dora
Dua-dua original
Elok lagi
Guna jer apa yang ada

Untuk tidak menghampakan Aufa2
Belikan juga stationary Barbie
Masing-masing pilih sendiri

Posing menunjuk-nunjuk namanya....
Aufa Irdina memang fanatic Barbie

Aufa Qistina fanatic Cinderella...tapi layan juga Barbie
Aufa Kashfina jer baik...tak demand apa2 pun...tunggu la dia besar nanti...hehe

Saya pulak
Tengah aim 2 items
Jam tangan & Beg 
Dua-dua brand Barbie la
Nak beli
Tapi.....
Kalau saya beli
Adakah kekal menjadi milik saya nanti?
Saya taknak berebut
Tak suka berebut
Sebab
Saya tau saya yang akan mengalah
So
Saya la yang akan menang
Menang-gung kekecewaan
Errmmm
Takkan la
Nak
BERHENTI BERHARAP?



p/s:
today dapat baby girl baru...anak sulung kakak saya...berat baby 4.5kg...kusss semangat!!! Ada geng la Kasfina nanti...

Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...