AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Saturday, August 20, 2011

Menu yang saya masak (2)

Nak update menu

Tetiba rajin....

Saya memang suka masak

Tapi kalau serba-serbi cukup

Bahan-bahannya la...

 
Dan

Antara menu-menu yang telah saya masak

Tambahan kepada menu-menu sebelum ni

Adalah...........

Oppppsssss before that!!!!

Just  bare in your mind

Menu-menu saya simple sahaja

So

Jangan la ada yang dengan tak sengaja tersenyum sinis

Ya!
 
Malu........bluwekkkkkk!!! oppppssss yang merah2 pd kuku tu inai tau...bukan pewarna kuku...;p
 

Menu-menu itu adalah.....



Ayam masak kurma...first time guna rempah kurma Mak Siti, before this biasa guna rempah kurma Adabi...not bad!


Mee goreng basah

Karipap daging

Daging goreng kicap

Ikan selar masak lomak dengan timun...tetiba teringat masakan kakakku di kg...tu yg masak tu...

Nasi Tomato...nasi tu pudar sikit color dia coz saya guna buah tomato not tomato puree...still awesome!

Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...