AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Tuesday, August 9, 2011

Sembang selepas sahur

Waktu imsak dah sekarang...5:37 pagi.

Pagi ni bangun tidur pukul 4:15 pagi...of course alarm handphone N81 yg jalankan tugasnya dengan baik. Tidur lena malam tadi...pulak tu ada orang puji2 saya sebelum tidur...memang confirm la lena-selena-selenanya....kan...

Ala...yang puji tu bukanlah siapa-siapa....bukan Baba...kalau Baba yang puji2 time nak tidur....errrrrr macam lain macam la pulak kan! Hahaha....

Yang puji tu Aufa Qistina...dia cakap gini..."telinga Mama cantik...mata Mama cantik...mulut Mama cantik...gigi Mama pun cantik". First time orang puji telinga saya..mau tak bangga! Yang lain tu memang dah biasa dah...n memang dah sedia maklum..................................uhuks!....................

Sahur tadi saya goreng ayam, buat kuah kicap & goreng sayur. Simple as usual. Buat Milo untuk Baba, nescafe untuk saya. Kejutkan Baba...dia macam liat jer nak bangun..."Baba taknak makan la"...dia cakap sambil jalan keluar bilik. "Eh..sedap la pulak"...bila tengok ada ayam goreng kot! Feveret dia la tu...macam Upin Ipin!

Menu berbuka puaasa semalam...menu 'tunjuk' jer...kami jarang makan nasi time berbuka..makan kuih-muih jer

Hajat di hati lepas sahur nak makan aiskrim...coz siang nanti mesti Aufa2 akan makan aiskrim...terliur kang...tapi tak boleh nak masuk la pulak...takpe la...minum horlicks jer la buat penutup sahur.

Oh...azan subuh sudah berkumandang. Pagi ni saya tak solat sunat pun...penyakit "M" datang!! Oklah...nak ambil wudhu...nak solat dulu...then nak mengaji. Then nak iron baju kerja Baba...after that nak sambung tidur....heeeee

sedapnya kek...malam td plan asal nak makan kat sini...tp cancel..makan kat Satay Zul...sedapnya satay perut! 10 cucuk saya sorang jer yang makan...Baba & Aufa2 makan satay ayam

Alhamdulillah...Kashfina tidur lena malam tadi...


Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...