AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Monday, November 16, 2009

**NO TURNING BACK!!!**

Pagi2 lg aku sudah memberatkan fikiran dgn satu persoalan...*adakah aku sedang mengalami proses anjakan usia dan kematangan fikiran??..jika ya...aku harus bersedia utk berubah...demi kebaikan*

Itulah yg terlintas di fikiran waktu aku tgh masak td...aku rasa seolah2 aku sudah tiba di satu peringkat usia yg dikenali dgn nama "dewasa". Adakah aku sudah dewasa skrg? Adakah aku perlu berubah seiring dgn enjakan  usia aku? Adakah aku perlu berpuas hati dgn apa yg aku miliki dan apa yg aku jalani skrg? Hmmmm...think..think..think..

Mmg aku dpt rasakan perubahan itu...dan kdgkala aku agak keliru dgn perubahan diri sendiri. Aku mmg perlu berubah...perlu muhasabah diri...kerana manusia sifatnya alpa....akan hanyut dan akhirnya lemas andai diri sendiri tidak sedar. Allah Taala pun ada berfirman yg sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum sehingga kaum itu sendiri yg mengubah nasib mereka. **Move forward Izzan..no turning back!!**


Apa yg aku harapkan perubahan yg aku inginkan mendapat sokongan dan motivasi daripada insan yg amat hampir dgn diri aku..dgn hati aku...siapa lagi kalau bukan suamiku tercinta...Aku mmg mengharapkan bimbingan dan nasihat daripada dia kerana kami akan hidup bersama..membesarkan anak2 bersama..membina kerjaya bersama..insyaAllah moga kekal hingga ke syurga..Amiin..

Aku harus berubah...aku perlu berubah...aku akan berubah.................demi kebaikan....:))


Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...