AufaZanKi

My photo
Special Thought For The Super Special Persons In My Life

Saturday, March 6, 2010

~*ABC*~

wahhhh!!! colourful n tasteful!!!


Lately...aku asyik mengidam nak makan ABC
(i'm not preggy yet...)

 Rasanya dalam tempoh sebulan nie...
Every weekend forsure akan menikmati
Kelazatan ABC
Kalau bukan ABC "made in Restoran Irwan Syah, Pandan Indah"
(macam nama penyanyi seberang jer...;p)

Pastinya mr zorro akan beli ABC
"Made in Jaya Gading, Kuantan"
(tak tau nama kedai...lokasi depan Alfa Indah)

Kalau nak tau....
Sekarang nie....
Aku tengah layan ABC jaya gading
Weeeeeeeee~~

Tapi
ABC jaya gading agak manis
(oghe klate ghoyak...manis leting!)
Aku suka yang sedang-sedang saja
Macam ABC Irwan Syah

**Entri ini dibuat kerana terpengaruh dengan entri en jaz berkenaan cendol Ibrahim banting

Mana satu pilihan nafsu makan & minum kamu???
ABC atau Cendol???
:)

Okay la..
Aku nak kena minum air kosong nie...
Manis sesangat ABC nie...

(malam nie nak travel lagi...nak jumpa my newborn baby arissa sofea)
(esok mr zorro ada program di cyber jaya)

Assalamualaikum
Daaaa~~

Facebook Comment Source : Saya Khai, Jadi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...